Monday, July 1, 2013

sisa susu pada puting susu


Salam..hai...aku agak pening kepala jugak dok tgk dan pikir cemana nak hilangkan kotoran pada susu..aku try jgk cari dalam mr.google..last2 aku rasa adalah 1 petua yg boleh pakai dan aku telah praktikkan benda nie...kenai dak benda nie..


hah, span nak cuci pinggan kan...cara gunanya senang saja..rendam dulu puting dalam air garam 2,3 minit pastu cuci lah...pastikan span nie tak basah..kalau basah susah nak tanggal nanti kotoran tue...hasilnya seperti beli baru..hehehe...boleh lagi lah nak betahan 1 - 2minggu sblum beli baru..geram jgk..kdg2..baru ja 2 minggu beli..dah ada kotoran mcm nie...so, selamat memcuba..

0 comments:

Monday, July 1, 2013

sisa susu pada puting susu

Posted by Chek Nurul at 9:18 PM
Salam..hai...aku agak pening kepala jugak dok tgk dan pikir cemana nak hilangkan kotoran pada susu..aku try jgk cari dalam mr.google..last2 aku rasa adalah 1 petua yg boleh pakai dan aku telah praktikkan benda nie...kenai dak benda nie..


hah, span nak cuci pinggan kan...cara gunanya senang saja..rendam dulu puting dalam air garam 2,3 minit pastu cuci lah...pastikan span nie tak basah..kalau basah susah nak tanggal nanti kotoran tue...hasilnya seperti beli baru..hehehe...boleh lagi lah nak betahan 1 - 2minggu sblum beli baru..geram jgk..kdg2..baru ja 2 minggu beli..dah ada kotoran mcm nie...so, selamat memcuba..

0 comments on "sisa susu pada puting susu"

 

Life So Simple WithOut Rules Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez