Wednesday, August 29, 2012

Bebelan di waktu petang....


Assalamualaikum....
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin...rasanya belum terlewat lagi nak ucapkan. Terasa amat lama tak menjenguk masuk kedalam nie...bermacam-macam cerita sebenarnya...tapi aku rasa amat malas sekali nak menaip....urmmm...tapi hari nie aku gagahkan jugak nak coretkan sikit...

Alkisahnya...hari nie company aku bt jamuan hari raya...apalagi tak berhenti mulut aku mengunyah...mula dengan nasi, pastu satay, rileks jap...makan sengkuang pulak....pastu...dah asa macam nak luak jer dalam perut nie...aku makan ais kacang...pastu last sekali cendol...sebenarnya ada banyak lagi makanan yang lain...tapi kalau aku pikir..kalau aku "sumbat" lagi...alamatnya...memang aku akan terus terbalik lah...dengan perot yang semakin memboyot nie..hahaha...tapi lega sikit...hubby tak ada..kalau tak...alamatnya aku kena "berpantang" makan lah...hehehehe

Minggu nie adalah minggu ke 11 dah...maknanya tinggal lagi 3 minggu lagi proses pembelajaran dan pengajaran...tak sabar nak habiskan kelas. Silibus pun dah nak habis dah...cuma tinggal nak buat test dan quiz ja...jadi kena rileks dan sediakan bahan2 jer lah...macam boleh rileks sikit lah minggu2 lepas nie.

Ohya, kali nie aku bersyukur sgt sbb dalam keadaan macam nie, hubby aku sentiasa ada dekat dgn aku. minggu nie, hubby temankan aku sbb dia terlibat dengan aktiviti kawat sempena kemerdekaan yang akan diadakan pada 31 ogos nanti. so...rasa tenang, happy pun ada bila ada hubby kat sisi... yang pasti..kesihatan aku pun dah semakin baik bila hubby berada dekat dengan aku...tue yang rasa happy sikit..tapi kesian jugak sbb semua kerja rumah hubby yang buat...kesihatan tak memberansangkan sbb tue hubby amik alih tugas aku...lepas nie...aku akan amik alih balik dan buat yang terbaik...insyaallah...

Urmm....tak palah...nanti sambung len...aku dah mula mengantok sbb makan banyak sgt...wassalam..

The best of Mozart Part 1




Wednesday, August 29, 2012

Bebelan di waktu petang....

Posted by Chek Nurul at 3:48 PM 0 comments
Assalamualaikum....
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin...rasanya belum terlewat lagi nak ucapkan. Terasa amat lama tak menjenguk masuk kedalam nie...bermacam-macam cerita sebenarnya...tapi aku rasa amat malas sekali nak menaip....urmmm...tapi hari nie aku gagahkan jugak nak coretkan sikit...

Alkisahnya...hari nie company aku bt jamuan hari raya...apalagi tak berhenti mulut aku mengunyah...mula dengan nasi, pastu satay, rileks jap...makan sengkuang pulak....pastu...dah asa macam nak luak jer dalam perut nie...aku makan ais kacang...pastu last sekali cendol...sebenarnya ada banyak lagi makanan yang lain...tapi kalau aku pikir..kalau aku "sumbat" lagi...alamatnya...memang aku akan terus terbalik lah...dengan perot yang semakin memboyot nie..hahaha...tapi lega sikit...hubby tak ada..kalau tak...alamatnya aku kena "berpantang" makan lah...hehehehe

Minggu nie adalah minggu ke 11 dah...maknanya tinggal lagi 3 minggu lagi proses pembelajaran dan pengajaran...tak sabar nak habiskan kelas. Silibus pun dah nak habis dah...cuma tinggal nak buat test dan quiz ja...jadi kena rileks dan sediakan bahan2 jer lah...macam boleh rileks sikit lah minggu2 lepas nie.

Ohya, kali nie aku bersyukur sgt sbb dalam keadaan macam nie, hubby aku sentiasa ada dekat dgn aku. minggu nie, hubby temankan aku sbb dia terlibat dengan aktiviti kawat sempena kemerdekaan yang akan diadakan pada 31 ogos nanti. so...rasa tenang, happy pun ada bila ada hubby kat sisi... yang pasti..kesihatan aku pun dah semakin baik bila hubby berada dekat dengan aku...tue yang rasa happy sikit..tapi kesian jugak sbb semua kerja rumah hubby yang buat...kesihatan tak memberansangkan sbb tue hubby amik alih tugas aku...lepas nie...aku akan amik alih balik dan buat yang terbaik...insyaallah...

Urmm....tak palah...nanti sambung len...aku dah mula mengantok sbb makan banyak sgt...wassalam..

The best of Mozart Part 1

Posted by Chek Nurul at 3:24 PM 0 comments


 

Life So Simple WithOut Rules Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez