Monday, October 31, 2011

Olly Murs - Dance With Me Tonight




Ladies and Gentlemen we’ve got a special treat for tonight,
I’m gonna call my friend Olly up here to sing to you ladies,
Olly!
Yeah!
Let’s go man…
Ok…

My name is Olly nice to meet you can I tell you baby,
Look around there’s a whole pretty ladies,
But not like you, you shine so bright, yeah.

I was wondering if you and me could spend a minute,
On the floor up and close getting lost in it,
I won’t give up without a fight.

I just wanna, oh baby,
I just want you to dance with me tonight,
So come on, oh baby,
I just want you to dance with me tonight.

http://www.hotnewsonglyrics.com/olly-murs-dance-with-me-tonight-lyrics.html

We’re getting sweaty, hot and heavy in the crowd now,
Loosen up and let you hands go down, down,
Go with it girl, yeah just close your eyes, yeah.

I feel the music moving through your body,
Looking at you I can tell you want me,
Don’t stop keep moving till the morning light, yeah.

When I saw you there, sitting all alone in the dark acting like you didn’t have a care,
I knew right then, you’d be mine, we’d be dancing the whole damn night right,
Oh baby, I just want you to dance with me tonight,
So come on, oh baby,
I just want you to dance with me tonight.

Break it down now, shake it like that, now bring it all back,
To dance with me tonight,
One more time, one more time, come on now.
Do your thing, everybody sing,
I just wanna, oh baby,
I just want you to dance with me tonight,
So come on, oh baby,
I just want you to dance with me tonight…

Olly Murs - Heart Skips a Beat ft. Rizzle Kicks


Thursday, October 20, 2011


......


Assalamualaikum...semakin hari semakin terasa debarnya untuk aku bergelar seorang isteri pada insan yang kini bertahta dalam hati ini. Aku mengharapkan semuanya akan berjalan dengan baik dan sempurna walaupun aku belum tahu apa yang akan terjadi selepas ini. Semuanya ketentuan dari Illahi dan aku perlu menerima walauapapun keadaannya. Sebenarnya sesuatu perkahwinan bukan lah perit dan menakutkan seperti yang kita baca di dada akhbar. Cuma kita yang perlu mencorak dan menjaga keharmonian rumah tangga..Insyaallah

Memang indah kalau sesebuah perkahwinan tue tak ada masalah apa-apa, ala..macam tgk dalam tv tue..semuanya indah belaka..berlakon boleh lah..tapi kalau real..kalau jadi macam tue..alamatnya aman dunia..hidup bujang nie dengan berdua lain...setiap hari tengok...kalau 2 beradik pun boleh gaduh sedangkan berada dibawah bumbung yang sama..apatah lagi suami isteri..cuma kita kena pandai mengawal situasi masing2..aku nak komen lebih2 pun tak berani..sbb aku baru jer nak masuk ke alam nie..nanti aku gtau len..hehe

Tuesday, October 4, 2011

quotes..







(korean song) kiss - Because i'm a girl




setiap kali tgk..dgr lagu nie..mesti nak mengalirkan airmata..huhu

Mission Impossible Music ala Gamelan from Indonesia




sooo...;p

Anuar Zain - Perpisahan




Suka lagu nie selepas tgk cita SEPI...tak jemu tgk cita tue...sedih tapi beri kesan pada diri..hargailah apa yang kita ada dan dapat....seandainya kita ditakdirkan bersamanya..terima lah kerana kita tak tahu apa yang telah ditakdirkan dan diaturkan untuk kita... percayalah..setiap apa yang kita hilang @ diambil pasti akan dibalas..sampaikan kita sendiri terlupa bahawa kita pernah kehilangan sesuatu suatu masa dahulu..bersyukurlah..

Enrique Iglesias - Hero




Love this song since i'm still studying..

Adele - Someone Like You (Music Video)




suu sweettt...;p

OneRepublic - Good Life




love this song

Monday, October 31, 2011

Olly Murs - Dance With Me Tonight

Posted by Chek Nurul at 11:00 AM 0 comments


Ladies and Gentlemen we’ve got a special treat for tonight,
I’m gonna call my friend Olly up here to sing to you ladies,
Olly!
Yeah!
Let’s go man…
Ok…

My name is Olly nice to meet you can I tell you baby,
Look around there’s a whole pretty ladies,
But not like you, you shine so bright, yeah.

I was wondering if you and me could spend a minute,
On the floor up and close getting lost in it,
I won’t give up without a fight.

I just wanna, oh baby,
I just want you to dance with me tonight,
So come on, oh baby,
I just want you to dance with me tonight.

http://www.hotnewsonglyrics.com/olly-murs-dance-with-me-tonight-lyrics.html

We’re getting sweaty, hot and heavy in the crowd now,
Loosen up and let you hands go down, down,
Go with it girl, yeah just close your eyes, yeah.

I feel the music moving through your body,
Looking at you I can tell you want me,
Don’t stop keep moving till the morning light, yeah.

When I saw you there, sitting all alone in the dark acting like you didn’t have a care,
I knew right then, you’d be mine, we’d be dancing the whole damn night right,
Oh baby, I just want you to dance with me tonight,
So come on, oh baby,
I just want you to dance with me tonight.

Break it down now, shake it like that, now bring it all back,
To dance with me tonight,
One more time, one more time, come on now.
Do your thing, everybody sing,
I just wanna, oh baby,
I just want you to dance with me tonight,
So come on, oh baby,
I just want you to dance with me tonight…

Olly Murs - Heart Skips a Beat ft. Rizzle Kicks

Posted by Chek Nurul at 10:57 AM 0 comments

Thursday, October 20, 2011

Posted by Chek Nurul at 3:13 PM 0 comments

......

Posted by Chek Nurul at 2:59 PM 0 comments
Assalamualaikum...semakin hari semakin terasa debarnya untuk aku bergelar seorang isteri pada insan yang kini bertahta dalam hati ini. Aku mengharapkan semuanya akan berjalan dengan baik dan sempurna walaupun aku belum tahu apa yang akan terjadi selepas ini. Semuanya ketentuan dari Illahi dan aku perlu menerima walauapapun keadaannya. Sebenarnya sesuatu perkahwinan bukan lah perit dan menakutkan seperti yang kita baca di dada akhbar. Cuma kita yang perlu mencorak dan menjaga keharmonian rumah tangga..Insyaallah

Memang indah kalau sesebuah perkahwinan tue tak ada masalah apa-apa, ala..macam tgk dalam tv tue..semuanya indah belaka..berlakon boleh lah..tapi kalau real..kalau jadi macam tue..alamatnya aman dunia..hidup bujang nie dengan berdua lain...setiap hari tengok...kalau 2 beradik pun boleh gaduh sedangkan berada dibawah bumbung yang sama..apatah lagi suami isteri..cuma kita kena pandai mengawal situasi masing2..aku nak komen lebih2 pun tak berani..sbb aku baru jer nak masuk ke alam nie..nanti aku gtau len..hehe

Tuesday, October 4, 2011

quotes..

Posted by Chek Nurul at 4:49 PM 0 comments





(korean song) kiss - Because i'm a girl

Posted by Chek Nurul at 3:22 PM 0 comments


setiap kali tgk..dgr lagu nie..mesti nak mengalirkan airmata..huhu

Mission Impossible Music ala Gamelan from Indonesia

Posted by Chek Nurul at 1:20 PM 0 comments


sooo...;p

Anuar Zain - Perpisahan

Posted by Chek Nurul at 1:07 PM 0 comments


Suka lagu nie selepas tgk cita SEPI...tak jemu tgk cita tue...sedih tapi beri kesan pada diri..hargailah apa yang kita ada dan dapat....seandainya kita ditakdirkan bersamanya..terima lah kerana kita tak tahu apa yang telah ditakdirkan dan diaturkan untuk kita... percayalah..setiap apa yang kita hilang @ diambil pasti akan dibalas..sampaikan kita sendiri terlupa bahawa kita pernah kehilangan sesuatu suatu masa dahulu..bersyukurlah..

Enrique Iglesias - Hero

Posted by Chek Nurul at 12:57 PM 0 comments


Love this song since i'm still studying..

Adele - Someone Like You (Music Video)

Posted by Chek Nurul at 12:53 PM 0 comments


suu sweettt...;p

OneRepublic - Good Life

Posted by Chek Nurul at 12:23 PM 0 comments


love this song
 

Life So Simple WithOut Rules Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez