Tuesday, May 8, 2012

Surat Khabar oh surat khabar..


Sekarang nie, banyak sangat lah cerita - cerita tak best dalam surat habaq...aku sendiri pun dah samapai malas nak baca surat habaq...kalau dulu, tak kira tempat, mesti aku akan cuba meluangkan masa utk baca...tak kisah lah samada aku beli sendiri, org beli....ataupun online...
tapi sekarang nie, aku kurang sgt nak membaca...cuma dgr org dok bercerita ja benda2 lain..masuk telinga kanan keluar telinga kiri...kalau berita jam 8 tue...aku on ja tv...pastu biarlah dia dok cakap sorang2...aku dgr jer yg mana aku rasa nak dgr..kalau tak...aku bt jer kerja lain..bukan aku tak nak tahu perkembanga dunia tapi tue lah...kalau dah orang2 atas ja dok interframe...kami orang2 bawah nie...bila nya nak interframe..sbb tue..aku rasa tabloid akan keluarkan berita yang tah apa2...lain dari isu yg semua org dah tahu..jadi dia keluarkan yang lain dari yang lain...
Walau apa pun..aku tak kisah...janji negara kita jangan berperang sudah...kalau tak, tak guna kumpul duit banyak2...tapi tak ada nilai duit...opss...terlebeh sudah...hehehe

0 comments:

Tuesday, May 8, 2012

Surat Khabar oh surat khabar..

Posted by Chek Nurul at 1:34 PM
Sekarang nie, banyak sangat lah cerita - cerita tak best dalam surat habaq...aku sendiri pun dah samapai malas nak baca surat habaq...kalau dulu, tak kira tempat, mesti aku akan cuba meluangkan masa utk baca...tak kisah lah samada aku beli sendiri, org beli....ataupun online...
tapi sekarang nie, aku kurang sgt nak membaca...cuma dgr org dok bercerita ja benda2 lain..masuk telinga kanan keluar telinga kiri...kalau berita jam 8 tue...aku on ja tv...pastu biarlah dia dok cakap sorang2...aku dgr jer yg mana aku rasa nak dgr..kalau tak...aku bt jer kerja lain..bukan aku tak nak tahu perkembanga dunia tapi tue lah...kalau dah orang2 atas ja dok interframe...kami orang2 bawah nie...bila nya nak interframe..sbb tue..aku rasa tabloid akan keluarkan berita yang tah apa2...lain dari isu yg semua org dah tahu..jadi dia keluarkan yang lain dari yang lain...
Walau apa pun..aku tak kisah...janji negara kita jangan berperang sudah...kalau tak, tak guna kumpul duit banyak2...tapi tak ada nilai duit...opss...terlebeh sudah...hehehe

0 comments on "Surat Khabar oh surat khabar.."

 

Life So Simple WithOut Rules Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez