Saturday, March 5, 2011



Salam, selamat petang..
Masih tak terlewat untuk aku wish, selamat melangkah masuk ke bulan mac..debaran tue mmg la terasa..mcm2 aku pikirkan sebenarnya, tapi insyaallah..pasti ada penyelesaiannya.

Ohya, semalam, mr.hubby share sesuatu dgn aku, based on buku yang dia beli petang semalam..bagus jugak buku tue..man are from mars and women are from venus..satu lagi the magic of thinking big..buku yang first tue based on kehidupan..pengalaman dan sebagainya.

Lama jugak la kami bercerita...baru semalam dia mengaku 2,3 perkara..tapi aku dah leh agak dah..cuma nak dengar sendiri dari mulut dia..;p..bukan aku ada niat apa2 pun cuma aku bukan jenis nak bertanya..biar lah tuan empunya diri yang bercerita..huhu..

0 comments:

Saturday, March 5, 2011

Posted by Chek Nurul at 7:24 PM

Salam, selamat petang..
Masih tak terlewat untuk aku wish, selamat melangkah masuk ke bulan mac..debaran tue mmg la terasa..mcm2 aku pikirkan sebenarnya, tapi insyaallah..pasti ada penyelesaiannya.

Ohya, semalam, mr.hubby share sesuatu dgn aku, based on buku yang dia beli petang semalam..bagus jugak buku tue..man are from mars and women are from venus..satu lagi the magic of thinking big..buku yang first tue based on kehidupan..pengalaman dan sebagainya.

Lama jugak la kami bercerita...baru semalam dia mengaku 2,3 perkara..tapi aku dah leh agak dah..cuma nak dengar sendiri dari mulut dia..;p..bukan aku ada niat apa2 pun cuma aku bukan jenis nak bertanya..biar lah tuan empunya diri yang bercerita..huhu..

0 comments on " "

 

Life So Simple WithOut Rules Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez