Saturday, November 13, 2010

Banjir Oh banjir..


Kebetulan lak...selepas aku balik umah...tetiba hujan lebat dan banjir kat town..teruk jugak la..
perlis, kedah kena teruk..kelantan pun turut kena jugak..nasib baik la aku balik umah..kalau tak..tersangkut la aku kat sana..rumate aku pun lari balik umah jugak..kebetulan lak..minggu dpn raya haji..jadi cuti dilanjutkan sampai 21 hrbln..syukur...boleh la aku spent masa dgn famili aku..asanya dah lama aku tak meluangkan masa mcm nie..yer lah..asyik call jer..call dgn tgk dpn mata nie lain..;p

0 comments:

Saturday, November 13, 2010

Banjir Oh banjir..

Posted by Chek Nurul at 8:14 PM
Kebetulan lak...selepas aku balik umah...tetiba hujan lebat dan banjir kat town..teruk jugak la..
perlis, kedah kena teruk..kelantan pun turut kena jugak..nasib baik la aku balik umah..kalau tak..tersangkut la aku kat sana..rumate aku pun lari balik umah jugak..kebetulan lak..minggu dpn raya haji..jadi cuti dilanjutkan sampai 21 hrbln..syukur...boleh la aku spent masa dgn famili aku..asanya dah lama aku tak meluangkan masa mcm nie..yer lah..asyik call jer..call dgn tgk dpn mata nie lain..;p

0 comments on "Banjir Oh banjir.."

 

Life So Simple WithOut Rules Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez